Cigarettes&Coffee



Voj voj!
Igår åt jag en riktig middag för första gången på cirka tre veckor. Köttbullar, brunsås och pommes på IKEA. Det tackar jag Fikamorsan för. Tack! Och Mina också som slevade upp maten på tallriken. Sen fick jag en liten gottepåse innehållande pizzaslices, skaldjurssoppa, pasta med lax, chips och äpplekaka frpn IKEAs fantastiska utbud på mathyllorna. Vilken fest!
Det var tur att jag hade fyllt på magen med redig mat. Besöket på Sticky hade inte varit roligt annars. "Alla var där" summerar kvällen som handen i handsken. Väldigt trivsamt.
Idag ska jag och sambon städa från golv till tak och allt däremellan, en riktig svinstia har vi lyckats skapa här nu. Efter det blir hopp in duschen och därefter tåget till Kungsbacka, familjen Johansson minus lillebrodern ska äta middag tillsammans. Två middagar på två dagar!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0