Var e vargen?


Så, nu sitter jag här, hemma i en Ikeasoffa och inser hur oförnuftig människa jag tillåtit mig själv att vara. Speciellt idag då. Eller egentligen är det väl igår som jag inte kan stoltsera med mitt dåraktiga beteende. Jag jobbade hela dagen, kom överens med Jossan att vi skulle träffs. Vi sågs, käkade sushi, drog hem till Markland och chillade lite med en "pluggande" Johanna. Sen kom vi fram till att ett besök på haken a la Andralånggatan vore värt. Utöver det var det en spännande spelning på Jazzhuset som skulle äga rum. Det skulle jag inte vetat .. Vi hamnade givetvis där, såg bandet, pratade med folk, och kom hem 35 minuter innan jag normalt brukar stiga upp på vardagsmornar. Höjden av idioti ..!

Johanna slutar väl typ snart jobba. Och Manpowerkillen i luren kl 09.00 imorse var sur som en citron. Det hade jag också varit. Fan ta dagens ungdomar, i synnerhet mig själv. Fan ta mig. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0