Tioårskalas

Det var tamejtusan inte igår man var på ett sådant. I själv verket var det inte en person utan ett ställe som fyllde år. Nämligen Sticky :) Fantastisk stämning! Kom dit vid tiosnåret, vi började alla möla i oss av de uppdukade bufférna som fanns på mellan och övervåningen. Mums! Kyckling, pastasallad, tårta, choklad. Man kan inget annat tro än att vi måste sett bedårande ut med mat i hela käften. Charming.
Banden iaf, var över förväntan. Hardcore Superstar inledde, inte mina favvisar men det var helt okej. Sen kommer dom, männens män, The Soundtrack of Our Lives! Haha. Ebbot verkar vara en fin människa. Och spelningen var verkligen bra rätt igenom. Lite mummel och luddigt men så ska det vara. Kvällens finaste surprise.
På nåt vänster lyckades jag fippla bort garderobslappen, så jag fick snällt stå och förklara vad jag hade för jacka, vad som låg i fickorna och till slut fick jag ut den. Men mitt i detta kalabalik glömde jag av att jag hade en väska där också. Ska ner och hämta den senare idag. Om den finns kvar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0