Söderut

Ett gedigt besök i playa de la Åsa lyckades jag åstadkomma idag. När man väl kommer ner har jag och mor "åkt om" varandra, hon i form av bil , jag i form av buss. Det blev en stilla, lugn och ensam stund på landet. Schöönt. Lyssnade till skönsjungande festorkestern Nyléns. Dansant och bra skit. Jag åt mat, och denna gång inte genom snabbmakaroner och krossad tomat, utan till att börja med toast, sen kommer Fikamor hem med sushi! Vilken hjälte. Mina frisörskills fick träda fram då jag klippte min lilla lillasysters hårsvall.
Sen blev det ett fikabesök i Kungsbacka på vägen tillbaka norrut, sällskapet som bjöds var Johannes. Naajs och trevligt. Min länk till allt Kungsbackafolk som måste komma den 2 januari. Hemma här på Marklandsgatan är det tomt, Johanna är ute och slirar. Eftersom Jossan är i Åre, så blire hemmasittarkväll för min del. Annars hade hon och jag också deltagit, med nittionio procents säkerhet. Jag har redan hunnit lipa över sista avsnittet i The O.C.






Hård utsida - mjuk insida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0