KenBee

Aftonens bingo är slut. Väl hemkommen och nyss påfylld på magsäck med lasagnette, sötsursås och worcestersås. Ingen hit, men det funkade i brist på annat. Och man blev mätt. Där har vi poängen.
Imorgon är det möte med David  - hoppas vi. Under kvällen nu har jag och Sab peppat en ytterligare snubbe som vill lira, Emanuel :) Fina fisken. Så det skall vi presentera imorgon under mötets gång. Usch, vuxet.
En ovuxen grej; jag trodde mina Mariocart-skills hade stannat välbehållna längst in i ryggmärgen men ack så fruktansvärt fel man kan ha. Jag kom sist, supersist, i tävlingen, mer än ett varv efter. Vad hände?



























Kommentarer
Postat av: cecilia

vet inte, men jag hejjade på dig endå soppan!

2008-12-09 @ 17:12:45
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0