Farväl

Ja. Farväl till min allra bästa vän, kompanjon, själsfrände, öldrickarkompis, blabla younameit. Denna figur; Josefin Sandh, tjingsa jag hejdå till idag. Ikväll runt 20.00-snåret sätter hon sig på ett tåg till Åre. Där stannar hon till början på maj 2009. Vi hade vår sista träff på Super Sushi såklart. Oron är enorm att det inte ska finnas sushi i Åre - om den finns - är den nog dyrare än Moët på krogen. Fysatan. Men iaf. Får se hur man pallar detta. Jag har lovat henne och mig själv att dyka upp där i snödrivorna någon gång när ekonomin tillåter. Eftersom den just för tillfället inte existerar så hoppas jag på bättre tider. Nu är allt jävligt surt. Jossan är fan bäst.







Såhär bra har man det när man hänger med Jossan.
Jag kommer sakna dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0