Bingo!

Attans apelsiner att man inte fick skrika det själv, förmodar att jag inte hade vågat i vilket fall som helst. Men ämdå.. Jag var irriterande nära full bricka = en cykel i vinst, vilket jag verkligen behööver! Min har punka. Bingon igår var suverän och en av de trevligaste måndagarna jag har haft på veckor och dagar. Jag och Sabrina avvek från arrangörskursen lite tidigare för att anlända i tid. Vi mötte Johanna, steg in i lokalen och köpte oss varsin dryck. Vi kommer tebaks.

Nästa vecka är jag tillbaka i de arbetslösas vardag, men det innebär inte vila här inte. Bestämma möte med StickyDavid, printa ut affischer och upp med dom, kontakta banden för lite vidare info. Blablablablablabla. Klart. Sen har jag bestämt en annan grej som skall fixas till våren, försommaren med det perfekta inviga-sommaren-bandet.



















"Tappa aldrig fokus"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0