En fjantig lista för en fjantig tjej

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Spelade Bingo, tog dykarcertiifikat, bodde på Skäpplandagatan, drack Dansk Fadöl, badade i havet i december, arrangerade klubbkvällar

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Naae, kommer inte ens ihåg vad jag lovade mig själv.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 Inte det nä.  

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte nära, men.. bekant

5. Vilka länder besökte du?
Finland, Thailand, Malaysia, Norge

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ett jobb som jag trivs med. 

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
  Minns inga datum, men tillfällen.

8. Vad var din största framgång 2007? Jag lyckades bo med en katt i 2 månader och klarade av Manpowerjobbet med bara en sjukanmäld dag.

9. Största misstaget?
Inte sparade pengar till de arbetslösa tiderna

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite småsliten efter Thailandsresan. Småskavanker helt enkelt.

11. Bästa köpet?
 Thailandsresan

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 Thailandsresan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Ett resultat från Sahlgrenska, sommaren + liten del av hösten, att mina och Sabrinas klubbkvällidéer blir verklighet. 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Rätt många faktiskt. Bland annat: Anna Järvinen - Kom hem , Lisa Ekdahl - Bortom det blå , When in Vienna - Monologue , Dionne Warwick and Friends - That's what friends are for, USA for Africa Band Aid - We are the world , David Bowie - Changes, Job2Do - Do ter tam

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Definitivt gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sökt jobb

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar, druckit öl 

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med la familia 

19. Blev du kär i år?
  Njaae, nästan 

20. Hur många one night stands?
Inte min melodi alls, så inga.

21. Favoritprogram på TV?
 Hellre hemladdade serier faktiskt, eller filmer. 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Näe, snarare tycker om fler. 

23. Bästa boken du läste i år?
 Om jag endå hade tid för sånt alltså .. 

24. Största musikaliska upptäckten?
 When In Vienna, MGMT 

25. Något du önskade dig och fick?
Digitalkamera

26. Något du önskade dig men inte fick?
 Jobb

27. Årets bästa film?
Farväl Falkenberg, Life Aquatic

28. Vad gjorde du på din födelsedag?
 Kräftskiva i stugan med goda vänner 

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns en del detaljer givetvis.

30. Vad fick dig att må bra? Alla nya människor 

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
 Lauren Conrad i The Hills

32. Vem saknade du?
 Jag saknar ingen 

33. De bästa nya människorna du träffade?
Kungsbackafolket / Gamlestanfolket och Thaifolket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0